Dieta do A6W

Dieta do A6W

O tym, że A6W jest świetnym planem treningowym na wzmocnienie mięśni brzucha nie trzeba nikogo przekonywać. W przypadku gdy realizacja tego planu idzie w parze z dobrze zbilansowaną dietą, efekty mogą być naprawdę zaskakujące.

Popularność A6W wynika przede wszystkim z efektów, które gwarantuje. 42 dni ciężkiego (nie są to łatwe ćwiczenia) może uwidocznić nasze mięśnie i sprawić, że na brzuchu pojawi się tak bardzo porządany „sześciopak”.

Nie można jednak A6W traktować jako złotego środka. Objadając się fast-foodami, słodyczami i innym, niezbyt korzystnym pożywieniem sprawi, że efekty będą niezauważalne. Co zatem jeść, by potęgować efekty aerobicznej szóstki Weidera?

Dieta do A6W

Na początku chcielibyśmy zauważyć, że nie ma specjalnego jadłospisu do aerobicznej szóstki Weidera. Tak naprawdę – skuteczna będzie każda zbilansowana dieta odchudzająca.

Poniżej przedstawiamy skuteczne nawyki żywieniowe. W zależności od wagi, wzrostu i zapotrzebowania organizmu należy ustalić ilość spożywanego pokarmu.

  1. Jedz regularnie
    Pierwszą, najważniejszą zasadą jest ustalenie stałych godzin dla danych posiłków. W naszej diecie powinno znajdować się ich minimum pięć. Regularne zjadanie małych porcji pozwala organizmowi na bieżąco spalać dostarczone kalorie.
  2. Zbilansuj dietę
    Pamiętaj, że ilość dostarczanych kalorii ma ogromne znaczenie. Poniżej przedstawiamy średnie zapotrzebowanie. Precyzyjna ocena zapotrzebowania zależy od indywidualnych uwarunkowań:
    – kobieta pracująca (umysłowo – 2300kcal, fizycznie – 2800kcal)
    – mężczyzna pracujący (umysłowo – 2400kcal, fizycznie – 3500kcal)
  3. Dostarczaj odpowiednią ilość wody
    Nawadnianie organizmu powinno być realizowane przez wodę. Z diety należy wykluczyć wszelkiego rodzaju płyny zawierające cukry. Minimalna ilość płynów powinna wynosić 2 litry/doba.
  4. Urozmaicone menu
    Choć w Internecie znajdziesz wiele różnych rozwiązań dietetycznych, to warto samemu skomponować własne menu. Należy zastosować się do trzech kluczowych zasad, dotyczących składników odżywczych:
    – węglowodany złożone (np. brązowy ryż, płatki owsiane, grube kasze, razowy makaron)
    – pełnowartościowe białko (np. chude białe mięso, nabiał, ryby)
    – tłuszcze roślinne (np. oliwa z oliwek)

Jeśli przez 42 dni będziemy ściśle trzymać się do wyżej wymienionych zasad i skrupulatnie realizować a6w, to uzyskamy naprawdę świetne rezultaty.

Dodatkowo można wspomóc przemianę materii wykorzystując spalacze tłuszczu (nie jest to konieczne). Do tych najskuteczniejszych można zaliczyć Silvets, African Mango oraz Acai Berry Extreme.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *